Thursday 15 September 2011

Kisah Wanita Tragis 2

Ingat lagi tak post Kisah Wanita Tragis Ogos lalu???... Lanjutan kisah wanita itu...

Lepas meeting tadi aku terima 1 SMS dr salah seorang client jabatan.... ayat dia mcm ni..
'Askum..cik niza, saya F******yang bulan lepas pernah bersms minta tlng coz ada masalah dipukul oleh bekas suami. Alhamdulillah skrg sy dan anak2 dah aman... Bekas suami dah kena tangkap polis'.....

Perasaan aku??... haruslah happy sebab dengan kurniaan akal dan minda, Allah telah mengizinkan aku untuk membantu wanita ini untuk keluar dari belenggu penderaan yang dilakukan oleh bekas suami yang tidak bertanggungjawap. Masya ALLAH dengan kekuasaan Tuhan, wanita ini telah hidup dengan tenang dan aman seadanya... Alhamdulillah...

Bangga diri??.. tidak sekali2.. ini hanya lah perkongsian pengalaman kerja yang aku laksanakan pada masa kini. Berbaloi rasanya semua minda yang berfikir untuk membantu wanita ini.... Sekarang ni, misi untuk membantu dalam meningkatkan lagi ekonomi keluarga wanita ini. Mudah2an Allah memberikan kekuatan kepada aku untuk terus membantu insan2 yang memerlukan. Insya ALLAH


*Puan Yana, akhirnya semua berhasil....... wanita terbela.....


Nukilanku
NFN

1 comment:

  1. HEHEHEH GOOD JOB!TERUSKAN USAHA MEMBANTU GOLONGAN WANITA TERANIAYA!!

    ReplyDelete