Tuesday 9 August 2011

Aku....

Dah sekian lama nak ada blog sendiri.. and finally aku dpt juga buat yer.. waaaa ader mase ke nak update blog ni?.. hehehe try je la kan......

Pejam celik pejam celik... waaa rupanya aku dah dekat 7 bulan bermastautin di Pulau Labuan ni. and until now still feel so empty... seolah-olah kehilangan life aku... aku jadi sangat2 down tapi masih sedaya upaya untuk terus berdiri teguh disini mengharungi pelbagai kisah manusia yang terlakar dan melakar dihadapan mataku. Banyak sesangat cerita dorang ni kannnn....

Now.. what i do just be myself as selama ini aku cuba menjadi orang lain semata-mata untuk memuaskan hati manusia lain.. aku mengharapkan adanya ketenangan dalam melayari kehidupan aku selagi masih berpeluang untuk bernafas... ok, will blog besok plak... hari ni try and error jer...

No comments:

Post a Comment